LIEVE DONATEURS

LIEVE DONATEURS

2018 was alweer het vijfde jaar dat wij gezinnen met kinderen die het financieel niet redden onbezorgde feestdagen mochten bezorgen. Eind november hebben wij maar liefst 4000 pakjes verstuurd, wederom dankzij de steun van onze sponsors van het eerste uur: Albert Heijn, HEMA, Intertoys en C&A.
Ieder jaar worden wij, maar dus eigenlijk jullie, overstroomd door lieve bedankjes in de vorm van e-mails, foto’s, tekeningen en emotionele brieven.
Hoe schrijnend het voor kinderen kan zijn om in armoede op te groeien bleek weer uit een bedankje van een moeder die vertelde dat zij haar kinderen vaak tegen elkaar hoorde zeggen dat ze iets niet aan haar gingen vragen omdat ze wisten dat er geen geld voor was en zij dan verdrietig zou worden omdat ze wéér ‘nee’ zou moeten antwoorden.
Natuurlijk bestaat een gelukkige jeugd uit meer dan alleen maar materiële zaken maar niet mee kunnen op een schoolreisje, nooit nieuwe kleren krijgen, geen verjaardag kunnen vieren en nooit op vakantie gaan, al is het maar een weekje kamperen in eigen land, maken van arme kinderen eigenlijk bij voorbaat kwetsbare kinderen.
Ik wil jullie nogmaals heel hartelijk bedanken voor het willen steunen van al die arme gezinnen. Ieder bedrag, groot of klein is altijd welkom en geeft blijk van meeleven met mensen die het even of permanent minder goed getroffen hebben.
De gezinnen ervaren ons steuntje in de rug als een lichtpuntje in de donkere maanden en voelen zich ook even ‘gezien’. Het besef dat er wildvreemde mensen zijn die hen willen steunen geeft moed en hoop op betere tijden.
Ik blijf de kosten van de LINDA.foundation betalen zodat ook dit jaar weer al jullie donaties voor minimaal 100% bij deze gezinnen terecht komen.
Hartelijk dank!

 

 

BIJZONDERE KERSTSHOPPING-DAG

BIJZONDERE KERSTSHOPPING-DAG

Op donderdag 12 december opende de winkel van Zielinski & Rozen aan de Utrechtsestraat haar deuren voor een bijzondere kerstshopping-dag. Onder het thema ‘giften met betekenis’ werd kerstshoppen niet alleen een feestelijke, maar ook een impactvolle ervaring. Maar...